IVR & PBX
Možnosti prispôsobenia pre zákazníkov na základe údajov CRM
Jednoduché prepojenie s externými systémami pre rýchle a komplexné informácie o zákazníkovi
Inteligentné smerovanie hovorov na agenta, s ktorým zákazník predtým komunikoval
Jednoducho vytvárajte interaktívne scenáre pre každého zákazníka
Omnichannel
Jednoduchý prístup k histórii komunikácie so zákazníkom na všetkých podporovaných kanáloch
Široká škála prepojení s inými platformami
Multikanálová komunikácia nahráva na jednom mieste
Nastaviteľné rýchle odpovede na často kladené otázky
Nahrávanie a kontrola kvality
100% nahrávanie interakcií prostredníctvom e-mailu, webového chatu a hlasu
Bezpečné ukladanie údajov v cloude s rôznymi úrovňami prístupu
Jednokanálové a dvojkanálové možnosti nahrávania hovorov
Jednoduché vyhľadávanie a vyhodnocovanie
Prepojenie s inými systémami
Jednoduchá integrácia riešenia s nástrojmi na správu CRM, e-shopu alebo helpdesku
Implementácia histórie a kontaktov z iných systémov
Rýchly import a export interakcií vďaka vlastnému API protokolu
Rozšírené možnosti jednoduchého exportu údajov
Uľahčenie práce agentov
Automatické spätné volanie zákazníkom, ktorí sa nedovolali
Jednoduché tagovanie hovorov s možnosťami pridávania vlastných poznámok
Rozšírené možnosti upozornení na hovor
Jednoduché nastavovanie telefónnych skriptov a kampaní
Reporting, správa a podpora
Prehľadný a spoľahlivý dashboard so širokými možnosťami prispôsobenia
Prehľady o výkonnosti agentov s podrobnosťami o interakciách, real-time prehľady front
Jasné a spoľahlivé prehľady, štatistiky a analýzy
Vysoká úroveň zabezpečenia údajov a inteligentná ochrana pred podvodnými automatickými hovormi
Jednoduchá online správa používateľov a ich práv
Požiadajte o demo a zistite, ako funguje Omni-A
Zhodnotíme Vašu aktuálnu situáciu
Nájdeme príležitosti na väčšiu efektivitu
Ukážeme Vám možnosti zlepšenia
Do 24 hodín Vás budeme kontaktovať a dohodneme 30-minútové demo s prezentáciou. Ukážeme Vám, ako môžete vďaka nášmu riešeniu rýchlo, kvalitne a efektívne obslúžiť svojich zákazníkov.