Komplexný nástroj zákazníckej podpory pre malé aj veľké organizácie
Prispôsobené na mieru špecifickým potrebám.
Jednoduché pripojenie k interným systémom.
Pokrytie všetkých komunikačných kanálov, ktoré používate na zákaznícku podporu.
Dostupnosť kompletných informácií o zákazníkovi rýchlo a jednoducho.
Centralizácia informácií na jednom mieste.
Komplexné reporty z manažérskeho hľadiska.
Funkčná ochrana systému a citlivých údajov.
Požiadajte o demo a zistite, ako funguje Omni-A
Zhodnotíme Vašu aktuálnu situáciu
Nájdeme príležitosti na väčšiu efektivitu
Ukážeme Vám možnosti zlepšenia
Do 24 hodín Vás budeme kontaktovať a dohodneme 30-minútové demo s prezentáciou. Ukážeme Vám, ako môžete vďaka nášmu riešeniu rýchlo, kvalitne a efektívne obslúžiť svojich zákazníkov.