Rozšírené možnosti zoradenia prichádzajúcich hovorov
Automatické nahrávanie a ukladanie hovorov
Prispôsobené privítania, správy a upozornenia pre zákazníkov
Jednoduchý prenos existujúcich telefónnych čísel
AI
Možnosť nasadenia chatbotov a voicebotov na automatizáciu obsluhy
Automatický prepis hovorov pre jednoduchšie spracovanie a analýzu
Zhrnutie obsahu správ a hovorov na rýchle vyhľadanie kľúčových informácií
Automatická kategorizácia správ podľa obsahu
Vyhodnotenie emočného tónu komunikácie na včasné odhalenie nespokojnosti a lepšie riadenie zákazníckej interakcie
Automatizované hodnotenie kvality hovorov pre rýchlejšie, objektívnejšie a hlbšie poznatky
IVR & PBX
Možnosti prispôsobenia pre zákazníkov na základe údajov CRM
Jednoduché prepojenie s externými systémami pre rýchle a komplexné informácie o zákazníkovi
Inteligentné smerovanie hovorov na agenta, s ktorým zákazník predtým komunikoval
Jednoducho vytvárajte interaktívne scenáre pre každého zákazníka
Omnichannel
Jednoduchý prístup k histórii komunikácie so zákazníkom na všetkých podporovaných kanáloch
Široká škála prepojení s inými platformami
Multikanálová komunikácia nahráva na jednom mieste
Nastaviteľné rýchle odpovede na často kladené otázky
Nahrávanie a kontrola kvality
100% nahrávanie interakcií prostredníctvom e-mailu, webového chatu a hlasu
Bezpečné ukladanie údajov v cloude s rôznymi úrovňami prístupu
Jednokanálové a dvojkanálové možnosti nahrávania hovorov
Jednoduché vyhľadávanie a vyhodnocovanie
Prepojenie s inými systémami
Jednoduchá integrácia riešenia s nástrojmi na správu CRM, e-shopu alebo helpdesku
Implementácia histórie a kontaktov z iných systémov
Rýchly import a export interakcií vďaka vlastnému API protokolu
Rozšírené možnosti jednoduchého exportu údajov
Uľahčenie práce agentov
Automatické spätné volanie zákazníkom, ktorí sa nedovolali
Jednoduché tagovanie hovorov s možnosťami pridávania vlastných poznámok
Rozšírené možnosti upozornení na hovor
Jednoduché nastavovanie telefónnych skriptov a kampaní
Reporting, správa a podpora
Prehľadný a spoľahlivý dashboard so širokými možnosťami prispôsobenia
Prehľady o výkonnosti agentov s podrobnosťami o interakciách, real-time prehľady čakacích radov
Jasné a spoľahlivé prehľady, štatistiky a analýzy
Vysoká úroveň zabezpečenia údajov a inteligentná ochrana pred podvodnými automatickými hovormi
Jednoduchá online správa používateľov a ich práv
