Hovory Rozšírené možnosti zoradenia prichádzajúcich hovorov Automatické nahrávanie a ukladanie hovorov Prispôsobené privítania, správy a upozornenia pre zákazníkov Jednoduchý prenos existujúcich telefónnych čísel
AI Možnosť nasadenia chatbotov a voicebotov na automatizáciu obsluhy Automatický prepis hovorov pre jednoduchšie spracovanie a analýzu Zhrnutie obsahu správ a hovorov na rýchle vyhľadanie kľúčových informácií Automatická kategorizácia správ podľa obsahu Vyhodnotenie emočného tónu komunikácie na včasné odhalenie nespokojnosti a lepšie riadenie zákazníckej interakcie Automatizované hodnotenie kvality hovorov pre rýchlejšie, objektívnejšie a hlbšie poznatky
IVR & PBX Možnosti prispôsobenia pre zákazníkov na základe údajov CRM Jednoduché prepojenie s externými systémami pre rýchle a komplexné informácie o zákazníkovi Inteligentné smerovanie hovorov na agenta, s ktorým zákazník predtým komunikoval Jednoducho vytvárajte interaktívne scenáre pre každého zákazníka
Omnichannel Jednoduchý prístup k histórii komunikácie so zákazníkom na všetkých podporovaných kanáloch Široká škála prepojení s inými platformami Multikanálová komunikácia nahráva na jednom mieste Nastaviteľné rýchle odpovede na často kladené otázky
Nahrávanie a kontrola kvality 100% nahrávanie interakcií prostredníctvom e-mailu, webového chatu a hlasu Bezpečné ukladanie údajov v cloude s rôznymi úrovňami prístupu Jednokanálové a dvojkanálové možnosti nahrávania hovorov Jednoduché vyhľadávanie a vyhodnocovanie
Prepojenie s inými systémami Jednoduchá integrácia riešenia s nástrojmi na správu CRM, e-shopu alebo helpdesku Implementácia histórie a kontaktov z iných systémov Rýchly import a export interakcií vďaka vlastnému API protokolu Rozšírené možnosti jednoduchého exportu údajov
Uľahčenie práce agentov Automatické spätné volanie zákazníkom, ktorí sa nedovolali Jednoduché tagovanie hovorov s možnosťami pridávania vlastných poznámok Rozšírené možnosti upozornení na hovor Jednoduché nastavovanie telefónnych skriptov a kampaní
Reporting, správa a podpora Prehľadný a spoľahlivý dashboard so širokými možnosťami prispôsobenia Prehľady o výkonnosti agentov s podrobnosťami o interakciách, real-time prehľady čakacích radov Jasné a spoľahlivé prehľady, štatistiky a analýzy Vysoká úroveň zabezpečenia údajov a inteligentná ochrana pred podvodnými automatickými hovormi Jednoduchá online správa používateľov a ich práv
Požiadajte o demo a zistite, ako funguje Omni-A Otestujte výkon našeho řešení bez závazků Otestujte výkon našeho řešení bez závazků Zhodnotíme Vašu aktuálnu situáciu Zhodnotíme Vašu aktuálnu situáciu Nájdeme príležitosti na väčšiu efektivitu Ukážeme vám možnosti zlepšenia VAŠE CELÉ MENO * E-MAIL * SPOLOČNOSŤ * Poznámka TELEFÓNNE ČÍSLO * Poznámka