Komplexné riešenie pre efektívnu zákaznícku podporu máte na dosah

Komunikujete so zákazníkmi prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov?

Chýba vám rýchly prehľad o údajoch zákazníka počas hovoru?

Reaguje Vaša podpora pomaly a zákazníci sa sťažujú ešte viac?

Nemáte komplexný prehľad o výkonnosti zákazníckej podpory?

Nedostávate dostatočnú podporu z Vášho existujúceho CC riešenia?

S Omni-A sa môžete ľahko zbaviť týchto nedostatkov

Vyskúšajte ukážku nášho dema.

Chcem demo Omni-A

Komplexný nástroj zákazníckej podpory pre malé aj veľké organizácie

Prispôsobené na mieru špecifickým potrebám.

Jednoduché pripojenie k interným systémom.

Pokrytie všetkých komunikačných kanálov, ktoré používate na zákaznícku podporu.

Dostupnosť kompletných informácií o zákazníkovi rýchlo a jednoducho.

Centralizácia informácií na jednom mieste.

Komplexné reporty z manažérskeho hľadiska.

Funkčná ochrana systému a citlivých údajov.

Spojte sa s nami

Posuňte svoj zákaznícky servis na novú úroveň.

Kontaktujte nás

Požiadajte o demo a zistite, ako funguje Omni-A

Zhodnotíme Vašu aktuálnu situáciu

Nájdeme príležitosti na väčšiu efektivitu

Ukážeme Vám možnosti zlepšenia

Do 24 hodín Vás budeme kontaktovať a dohodneme 30-minútové demo s prezentáciou. Ukážeme Vám, ako môžete vďaka nášmu riešeniu rýchlo, kvalitne a efektívne obslúžiť svojich zákazníkov.